Titta gärna! Hinner dock inte sy numera men en dag så!

Läser för fullt till behandlingspedagog..

15 juli 2009

Ann-Charlotte..

Sydde i helgen på den här läckra retroväskan som jag gillar starkt.. efter en ritning jag hade i skallen, några små justeringar ska jag dock åtgärda..:)
För att vara nybörjare är jag nöjd!
Näsduksfodralet var roligt att göra av spilltyg.. Det bruna tyget inhandlades på Ohlssons tyger, (en stuvbit) och det härliga fodret rött och vitt med lantmotiv köpte jag på Myrorna, kostade 20 kr för 2 m! Hupp!! Sydde fast en nyckelring också.. :)



4 kommentarer:

Anonym sa...

Mysig sida! kommer att följa din blogg hehe. kramen fr Anette Ek

Anonym sa...

Den var jättefin!!.. som allt du gör! =) /Lars

madebysandra sa...

tusen tack.. det är precis nytt..! ska föröka ladda upp fler bilder..! kram!

madebysandra sa...

Tack Lars! Kram